Äntligen kan man blogga!

Inte nog med att blogg-sidan har varit ur funktion så har jag också varit det!
Som alla treor i gymnasiet vet så ska projektarbetena vara inne snart och enligt min otroligt tidiga skola så var vi tvungna att lämna in det i måndags.

Så det enda jag gjorde de senaste dagarna har varit att plugga, plugga & plugga. Kan ni förstå att jag inte ens hann duscha under tiden jag pluggade?

Ja, så illa var det, men äntligen är det klart och nu kan jag börja mitt bloggande igen mina vänner. 
För er som undrar så var mitt projektarbete med en av mina bästa barndoms kompisar och tillsammans skrev vi en självbiografi om vårt långt ifrån alldagliga liv. Framsidan på boken blev jätte fin dock är jag inte hemma, men så snabbt jag kommit hem ska jag lägga upp den heta framsidan made by prinsen Ben.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0