It-girls

Här har ni de två nya it-tjejerna som verkligen har lyckats med både stil, personlighet och karriär.

Enligt mig är de skit snygga, för att inte glömma deras stilrena klädsmak.

De både är unga och ja, vi kan bli ännu mer avundsjuka då det också just nu är hetaste skådespelerskorna i Hollywood.

Jag pratar såklart om Blake Lively från min favorti serie, Gossip Girl och den andra är Lauren Conrad från heta The Hills.

Jag vet inte någon tjej som inte skulle vilja leva deras extremt heta liv och det som gör dem extra speciella är att båda har fötterna på jorden och är inte som de mest bortskämda snorungar i Hollywood.

Vill ni veta mer om dessa så läs senaste Veckorevyn där de står om Lauren, och senaste Glamour där det står om Blake.

      
image82image83


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0