Party fredag!

I fredags firade vi min sötnos som blir 21 på tisdag!

Saken var den att jag hade ju en del överraskningar för honom, men såklart så vet han precis hur han får ut saker ur min mun, så jag mun bajsade en del överraskningar, suck.

Hursomhelst så var jag och han på en mysig pub och väntade in alla hans vänner, (två av dem hade jag bjudit utan att han visste) och när hela gänget var samlat var det bara att börja festen!

Vi drack en del där och sen planerade jag & Johanna också kanske en par resa till sommaren, så förhoppningsvis blir det tre resor denna sommar.

Men tillbaka till festandet, vi kom sen fram till klubben som var fylld med människor men det slapp vi uppleva då vi hade vip avdelningen för oss själva.

Efter en skit lyckad kväll så drog vi till max och åt oss tjocka och sen låg jag & Mr pojkvän helt deckade i vår säng.

That's what I call an h.o.t party!

Här kommer lite roligheter från då:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0