Herve Ledger why, why?

Kommer ni ihåg när jag la upp ett par bilder på b.la. Posh & Heidi som alla bar den där dröm klänningen?
Ingen mindre än Herve Ledger har designat dem och priset på en sådan klänning kan kosta mellan 7000-11000, bra va?
Eller inte, alltså för 7000 får du en omöstrad och man kan köpa den i sthlm, men på riktigt är dem lite för dyra.
Dock får vi se hur det går för mig i Manchester, kanske klarar jag mig som reporter, programledare eller polis.
Hm..... Vilken dröm alltså kolla varken man är smal eller kurrvig så sitter den perfekt för den följer just din passform, vilken dröm som sagt!

Listan är enorm på vilka som äger denna dröm men som ni ser är de allt ifrån: Nicole scherzinger, Megan Fox, Cassie, Rihanna, Gisele Bundchen och många många fler..


http://www.herveleger.com/fall2008/index.php
Hemsidan där vi alla dreglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0