Hm..

Igår och idag har jag verkligen spenderat tid med mina vänner och bloggen får jag ta igen nu istället!
Igår skulle jag dragit ut och festat men studsmattan i vår gård kändes mer lockande än ett golv med fulla människor som "dansar " så istället för klänning stod jag, ami & mimmi i pyjamas och hoppade studsmatta. Jag tror det ska bli vår nya träning och jo Ami denna gång kommer du inte undan! 
Blev påmind om min studentdag då jag och mina gäster även då sket i att festa och istället drack oss så fulla att gungor och rutchkanor kändes mer lockande. Den kvällen måste jag lätt göra om innan jag drar haha!
Sen idag har jag jobbat lite,solat och haft max mat/film dag med gänget. Mot kvällen drog jag hem till Arshi där hon hade en inneboende vid namn herr stinkbomb, hennes kompis kattunge.
Alltså missuppfatta mig inte katter och speciellt kattungar är riktigt gulliga men när dem fiser alltså, wooooooff the roof is on fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0