i know..

Jag suger på att blogga, men som ni vet så drar jag ju snart så har så jävla mycket för mig!
Dessutom ska jag börja träna och sluta med all skit mat, haha jag låter som dem där brudarna som slutar äta innan de drar till paris för modeplåtning eller min mamma, men nej så är ej fallet!
Jag tänkte bara njuta lite av min kära stad som jag snart ska lämna så länge och på köpet får jag en damn hot body och vem säger inte nej till det?
Dock tänker jag inte sluta dricka sen de hör till de här med hälso blabla saken och rökningen pågår. Jag menar så länge jag känner att jag fixar det och anstränger mig mår jag prima!
Men nog pratat om att jag ska dra. Idag hade jag det jätte mysigt och ja, jag shoppade för mycket igen, men som tur hade jag med mig Ami som alltid säger stop när jag flippar helt!
Hon är som min storasyster och hey, we all need them! (Jag vet att hon läser bloggen, men ibland missar hon och hoppas hon missar detta inlägg för hon äter lika mycket bajs som jag så hon ska bli min träningpartner!)
Men nu ska jag äntligen få kolla på mitt förbanade avsnitt av The Hills sen jag fortfarande inte har hunnit så ciao for now! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0