Shakira, shakira

Shakira är en av dem vackraste kvinnorna på jorden och vilken röst kvinnan har?!

Men vart har hon tagit vägen? Börjar sakna hennes musik ritkigt mycket så nu tycker jag verkligen att det är dags för henne att börja spela in en engelsk platta igen! Däremot saknar jag hennes gamla look men hon är ändå snygg i allt må jag säga. Nej nu ska jag in i duschen och sjunga till Shakira sen på middag, sen blir det antagligen film kväll. Skulle egentligen ut men orkar inte festa idag är helt seg plus imorgon kanske det blir fest iallafall så jag håller mig hellre till mys än fiesta idag! 

Lika vacker men sexigare och mer speciell förr


Kommentarer
Postat av: tiiiinaa

härligt, då får jag checka efter sånt ;D kram!

2008-08-08 @ 19:37:57
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0