Tuesday

Äntligen har det andra avsnittet av The hills kommit och ja, vad mer finns det att säga it´s the best!
Men det är ju skit att avsnitten endast är 20 min så fick slösa resten av mina rastlösa timmar på att kolla på Newport Harbor som faktiskt börjar bli riktigt bra men såklart inte lika bra som Laguna & The hills.
I vilket fall så var det så typiskt att sista avsnittet av säsong 1 skulle handla om att dem alla skulle flytta ifrån varandra efter studenten och fan vad jag började gråta som ett barn!
Det slog mig verkligen hur svårt det kommer vara att dra ifrån Sverige, mina föräldrar och sist men absolut inte minst mina vänner! Jag har fortfarande inte förstått hur jag ska klara mig utan alla dem, helt sjukt.
Såklart kan man ringas varje dag och ses så ofta som möjligt men den känslan av att inte ha dem nära är den jobbigaste av dem alla. 
Okej nu låter jag hur nere som helst så nog om det och jag vet att det löser sig, det gör det alltid!
Ska hem till Ami nu så Ciao for now!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0