Sunday

Vem trodde att de kunde bli värre?
Imorse fick vi ett mess från vår hyresvärd som skrev att om vi har tur kommer vårt internet att fixa sig NÄSTA vecka!
Vi har redan vart utan internet nu i fyra dagar och vi håller alla på att bli sinnes sjuka.
Tack Gud för Mcdonalds internet för just nu sitter vi här och surfar tragiskt nog.
Så jag kommer tyvär inte kunna blogga så mycket, men som sagt så snabbt vårt internet är tillbaka är jag också det.
Tills dess får ni njuta av dem gamla inläggen haha.

Nog pratat om denna hemska händelse.
Igår kväll var vi ute på roligaste klubbarna och vår partyfyllda kväll tog inte slut förens 6 på morgonen.  
Vi börjar äntligen hitta ett par klubbar som diggar, men shit vad många uteställen dem har. 
Bäst var ändå igår när vi var på en klubb som vi nu vart på tre gånger och bartender säger:
Hey again, how many days do you have haha?
Jag tror att det är dags att börja byta klubb!
Vi har massor av bilder från våra utekvällar som jag lägger upp så snabbt mitt internet funkar igen.

På jobbet är det riktigt kämpigt nu innan  jul och nyår, men det går bra och bara för någon dag sedan fick jag hand om en hel våning.
Så snabbt det har lugnat ner sig ska vi dessutom ut med tjejerna från jobbet, men just nu är alla helt döda.
Hade det inte vart för Sam så hade jag & Mr pojkvän absolut inte gått ut så ofta, men fan vad det är värt det.

In the name of Sam, Party like Lohan
Tills dess Ciao bellamen
Ett par bilder från våra galna utekvällar.. more to come






 


Kommentarer
Postat av: Katta

JAAA det kommer bli såå jävla niiice:D 16 dagar kommer gå skit fort:D vi kommer ha såå himla kuuul! Ja ring mig i veckan:D PUSSS<3

2008-12-14 @ 23:00:11
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Katta

JAAA det kommer bli såå jävla niiice:D 16 dagar kommer gå skit fort:D vi kommer ha såå himla kuuul! Ja ring mig i veckan:D PUSSS<3

2008-12-14 @ 23:00:28
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-14 @ 23:07:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Arshii

saknar att läsa din blogg fisen, saknar dig oxå!!

2008-12-22 @ 03:22:00
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: micho

yeye internet "next week".. din uppdatering luktar skit! sätt dig o skriiiv hahah saknar dig

2008-12-24 @ 10:00:42
Postat av: jag döör

uppsateraaaaaaaaaaaaaa!

2008-12-30 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0