Saturday

Jag är äntligen ledig och för första gången saknar jag jobbet och alla där!
Dock är ledighet fortfarande bäst, men jag börjar äntligen trivas här och känner att im back.
Det känns verkligen som att de tuffa dagarna är borta och att hela tiden kämpa för att trivas behövs inte, men klart jag alltid kommer sakna hem dock känns det nu som att detta är mitt andra hem.
Jag tror det mest beror på mitt jobb för jag störtt trivs verkligen där.
Personalen är jätte gulliga och även när vi har haft våra värsta stunder som nu på sistonde har vart ganska ofta lyckas vi alltid lösa alla problem och i längden handlar det bara om att vi allmänt är sönder stressade.
Igår träffade jag Sams "spice girls" medlemar som vi mötte sist när vi var fulla, jätte många kunder känner igen mig och hälsar på mig som om jag känner dem,  jag och en annan tjej har fått en hel våning för oss själva att sköta och det bästa av alla dessa små saker får mig att må jätte bra.
Dessutom kommer jag närmare och närmare tjejerna på jobbet och på torsdag ska vi på personal fest.
Det finns inge mer att göra än att tacka gud!

Nu sitter jag här med Sam och vi måste verkligen börja städa här för igår blev det för mycket stök.
Vi skulle egentligen ha gått ut och festat, men allt blev för sent och som ni vet har jag den sämst tidsuppfattningen så såklart var det mitt fel, men kvällen fortsatte här hemma istället och vi hade mer än sjukt kul.
Ikväll tror jag det blir utgång, men ni måste det städas och lagas mat!

Här är bilderna från i onsdags:


Family

The N

Mr and Sam

ehm nr 2

ehm nr 2

Jag och babe

Drinks?

Kommentarer
Postat av: micho

neeeedah din heting :D skitfin design där uppe! lyckat!!

2008-12-08 @ 11:17:39
Postat av: Nila

Haha tack babe!

2008-12-08 @ 14:16:40
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Arshii

dooods is baack, Jag håller med micho, fett fin design ;D

2008-12-08 @ 17:21:18
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: hahahah

är det en kondomförpackning som ligger brevid dig i sängen på bilden du har lila klänning och posar?

2008-12-09 @ 13:56:02
Postat av: Ned!

hahah det ville du allt att det skulle vara va?

nej de är tuggummi faktiskt haha

2008-12-09 @ 22:34:55
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0