What a night

Igår kväll gick jag och Sam ut för att festa och ha kul, men aldrig räknade vi med att ha så här kul!
Vi var i princip överallt och på en söndag ännu en gång var det världens drag. Jag börjar verkligen älska Manchester för mycket. Folket, festerna, stan ja allt det är så vackert!
Ju mer man går ut här ju mer blir man förälskad. Hur som helst knäckte det när vi stötte på en transa som var för bäst och brittiska fab 5 som hela tiden kommenterade mina leggins och hur snygg min klänning var.
More gay people for the world!
Vår party fyllda kväll tog iallafall slut klockan fem på morgonen och jag säger det igen, what a night!


Let the night begin

Sam the man

Vem gör sig mest till?

Den allvarliga poesen

Tequila hörnan

Jag och ena fab 5

Gay love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0