Fatta, inga fler sex filmer!

Fan vad jag saknar sex and the city!

Jag tror nog inte att det har funnit någon bättre serie än denna och jag bara längtar tills den nya Sex and the city filmen kommer.

Serien har verkligen lyckats få fram fyra karaktärer som alla tjejer kan känna igen sig på.

Jag tycker speciellt mycket om Sarah Jessica Parkers roll som Carrie, hon är en självständig kvinna som verkligen inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne, vilket jag gillar skarpt.

Men alla dessa kvinnor som spelar i denna framgångsrika serie är långt ifrån samma person i verkligheten.

Idag fick jag se något som jag minst trodde från denna skådespelerska, Kristin Davis som spelar Charlotte i Sex and the city.

Nu har även hon gjort det som alla de andra mindre smarta kändisarna gjort , nämligen "a sextape"!

Att dem inte lär sig av Paris misstag, sexfilmer gör dem inte kända utan mindre omtyckta.

Sen har vi ju Kim Kardashian som blev super känd efter sin sex film med Ray J, men är hon omtyckt? Nej, utan alla skriver ständigt dåliga saker om henne. (Dock måste jag ändå säga att Kim är otroligt snygg och henne serie, the Kardashians är bättre än man tror) men kan alla kändisar förstå att sex filmer är pinsamma!

Såklart är kändisar också människor, de tycker jag man glömmer och man förväntar sig att dem aldrig ska göra fel. Men en sak dem själva glömmer är att skillnaden på en vanlig människa och en kändis är stor och ifall dem gör fel kommer hela världen att följa det en timme efter.

Kändisarna är också förebilder för väldigt många unga och att göra en sex film, supa sig rå full och gå på droger ger bara fel bild. Vill dem göra det får dem göra det privat, men dem har ju inte ens ett privat liv som oss andra?

Skillnaden ligger alltså i att ifall min arbetskompis skulle göra en sex film skulle ingen annan än hon själv veta det men ifall en kändis gör så vet alla om det.

Jag tycker att dem som slarvar med att hålla sin sex film gömd får skylla sig själva, eller dem som lånar ut dem till folk det inte litar på. Men är det ändå inte dags att ge kändisarna ett privat liv?


image27


Kommentarer
Postat av: Arshii

det där med att dom får dålig publicitet stämmer inte, Paris vart känd pga av sin film och det är det "de mindre" kända är ute efter, Som t.ex. Kim. Hjur många
visste egentligen vem hon var innan sin sex film?

2008-03-18 @ 22:30:16
URL: http://arshii.blogg.se
Postat av: Nedved

Du har fel där, dem blev kända såklart men än idag snackas det ill aom Paris, du är ju en av dem som inte gillar henne pga hennes beteende. Plus parisble inte känd efter sex filmen utan tack vare hennes familj. Kim blev dock det men hon är absolut inte omtyckt.

2008-03-19 @ 02:42:29
URL: http://nedved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0