Gay varning på hög nivå

Igår kväll hade jag och Mr pojkvän film kväll, plus att det var The Hills maraton från 12-6 så jag var väldigt nöjd med min lördag. Hur som helst såg vi den roligaste gay filmen någonsin, Another gay movie!
Alltså jag tyckte den var skit rolig men en del scener var verkligen för mycket och   väldigt många scener påminde om gay porr filmer.
Man fick verkligen se mycket kuk, gay knull och nakna gay killar under hela filmen så ifall detta låter som ett stort nej för dig, kolla inte på den.
Men jag tyckte den var skit rolig även om det kunde bli alldeles för mycket ibland men jag tycker lugnt att man ska se den. 
En sak som fick mig och Mr pojkvän att bli lite irriterade var att, undre filmen fick man se när killarna hade sex, men skulle det ha varit en tjej och en kille som hade spelat den scenerna hade det inte ens fått visas och de skulle kallats för porr. Det är ju lika mycket porr när två killar knullar så som ifall det hade varit en tjej och en kille.
Iallafall så vart jag tvungen att lägga in en scen från filmen, dog av skratt när jag såg detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0