Heta och gravida!

Kändisarna som fortsatte ha på sig snygga kläder även när dem hade en extra stor mage, var så otroligt hett.

Nicole Richie, Jennifer Lopez och Christina Aguilera är bara några av dem mest sexiga kändisarna som hade riktigt fin stil under tiden dem var gravida.

En del brukar under sin graviditet ha på sig ganska hängiga kläder som inte framhäver deras mage, men när man har på sig tvärtom, något tajt ser det så jävla sexigt ut och alla dem jag känner som har vart gravida säger alla samma sak; Jag har aldrig känt mig så sexig som jag gjorde under min graviditet.

Jag längtar tills den dagen då jag är gravid och får springa runt i heta kläder som får min mage att se extra sexig ut, för att inte glömma den otroligt vackra saken som ligger där inne och bara väntar på att få komma ut.

image20image21image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0