James Blunt är musikens gud

Koncerten var alltså obeskrivlig. Den var bättre än jag trodde och jag har verkligen inga ord för denna upplevelse jag var med om.
Där satt vi och väntade in han med varsin pizza slice i handen och helt plötsligt så står han på scen och jag börjar gråta som ett barn. Han var bättre live och att han är snobbig var absolut fel!
James Blunt var fantastisk på scen och hans kontakt till publiken var perfekt (dock tyckte jag att han kunde springa upp istället för att hålla till där nere) men jag kunde inte önska mig något mer.
Dessutom fanns även två svenska kändisar på plats några rader framför oss och det var ingen mindre än Carolina Gynning som jag personligen tycker är skit snygg och härlig, sen var också Björn Gustavsson där.
Så slutligen var koncerten obeskrivligt perfekt och jag kan lugnt säga att min röst hördes i hela hovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0