Kläder+Shopping

Jag njuter av att shoppa (dock räcker inte alltid min lilla plånbok) men så snabbt jag får pengar är jag i full fart på väg till stan. Dock är jag så trött på utbudet av kläder vi har här i Sverige och ifall jag var som Paris Hilton eller dem där bortskämda tjejerna på sweet sixteen hade jag tagit mitt jet plan och dragit på en shopping runda i La, eller London. Jag ska dock kanske till London med min kille och hans kompis så den önskan kan gå i uppfyllelse men La kommer nog antagligen fortsätta att finnas i min lilla drömbubbla.
Hursomhelst fick jag hem h&m tidningen nyligen och jag vart bara tvungen att beställa dessa två toppar till vår.


image2image3


Kommentarer
Postat av: Ewie

Själv tycker jg inte att utbudet är helt fel :P annars finns det är alltid forever21 eller ASOS man kan beställa ifrån :) supersnygga kläder.

2008-03-12 @ 18:53:23
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Elin

åh älskar den gula! kul att du ska till london, jag var där nu i helgen. såå underbart det var

2008-03-12 @ 18:56:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0