Last night

Kvällen igår vart roligare än jag trodde. Jag och fyra tjejkompisar drog och satte oss på terrassen och två av dem vart as fulla = började prata en massa huller om buller, medan jag inte kunde bli full sen Mr pojkvän kommer hem idag och en bakfylla passar inte riktigt in i bilden. Jag har inte sett han på två veckor så jag bara väntar på att hans föräldrar ska hämta mig så vi kan dra till Arlanda flygplats.

Sen efter att vi hade suttit där ett tag drog vi till max och åt, och som vanligt efter man har druckit finns det ingen bättre mat än Max eller kebab, för att inte glömma ett måste ifall ni äter på max: chili cheese!

Sen kom jag hem runt halv tre och tittade på en as bra film på tv, trean men kommer inte ihåg vad den hette. Jag har märkt att alla bra filmer visas alltid vid dem tiderna då alla sover och vid nio tiden då man vill se på bra film finns det bara dåliga eller uttjatade filmer, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0