Mr pojkväns saker till moah

Jag hade ju nämnt innan att jag skulle lägga upp bilder på det Mr pojkvän köpte till mig och nu äntligen har jag tagit bilder. Allt jag fick var mer än vad jag önskade och skulle jag tagit bild på allt hade det blivit 1000 bilder, men detta är en del av sakerna och kan ni fatta att allt han köpt är äkta (snodda och sen importerade till thailand), Vad mer kan en kvinna begära? mmmmmmmmm


Först är det en gucci parfym, billabong hot pants, hello kitty tofflor, D&G klocka, smycken från chanel, hella kitty morgonklocka, Fendi spybag väska, Fotbolls tröja,(Mr pojkvän dödar för Manchester united,) och sist en LV väska
 
 

Kommentarer
Postat av: gudfar

mashalla beh agha ali

2008-03-20 @ 18:30:38
Postat av: Nedved

Haha jag vet, h.o.t

2008-03-20 @ 20:27:26
URL: http://nedved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0