Någon som vill åka sista minuten till Afrika?

Nu är äntligen Mr pojkvän hemma!
Vi har myst och pratat om allt som har hänt under tiden vi inte har vart med varandra. Klockan är nu två och sorligt nog skulle jag kunna gå upp och dansa indisk folkdans men herren somnar medan jag sitter och pratar, (väldigt lyckat) men jag kan åtminstone nöja mig med att vi är hemma i vårt sovrum och att han värmde en kebab pizza till mig innan han somnade. Ja juste, kommer ni alla ihåg att jag nämnde att jag måste döda solarium världen nu när han kommer komma hem helt brun?
Jag måste få tag i en sista minuten till Afrika ifall jag vill bli så brun!

Jag som tyckte att jag hade blivit så brun tills jag såg hans extremt heta solbränna, solarium färg suger.

Sen vill jag inte glömma att nämna, jag tror jag har fått hem en helt ny garderob/väsksamling av honom, jag fick också Amy Winehouse nya skiva som kom så lägligt. Tar kort senare så får ni se så mycket fint jag har fått, h.o.t.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå? du sa ju att du skulle sätta ut kort på vad du fått från din pojkvän! :(

2008-03-18 @ 20:25:35
Postat av: Arshii

Jag sa ju att jag bangar påe n sista minuten !!btw har jag hittat en resa till tunisien .all ink för 3500 ;) hotellt ligger PÅ stranden, dvs 0 m dit, två skiitfina pooler, do i need to say more?

2008-03-18 @ 22:33:31
URL: http://arshii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0