The hills är ett måste

Nu har jag skrivit nog för idag, ska ringa min kille som är i Thailand och prata med han ett tag innan jag börjar mitt käraste rå pluggande. Har prov imorgon så dags att förvandlas till en glassögonorm/plugghäst!
Men som tur har jag tittat på en av min favorit serier så är inte så olycklig. För er som innan har sett Laguna beach är The Hills ett måste, men ifall ni inte gillade Laguna beach så fortsätt inte ens att läsa. The Hills är tok bra (varje vardag på Mtv kl.17:00) och jag saknar sönder Laguna beach som verkar vara helt slut. Sen är det top modell ikväll också, fullt av härligheter på tv, Yoho! Dock saknar jag min granne som alltid kommer när det är top modell. Hon befinner sig just nu på en härlig strand i Egypten medan jag sitter här och luktar bajs. Dessutom är Mr pojkvän också bortrest så jag kan ju räkna med att döda solarium innan dem kommer på söndag. Det skulle se alldeles för roligt ut om jag gick ut med dem, där går två bajskorvar med ett ägg, nej nu ska jag plugga och imorgon unna mig sol i ett solarium! Någon som inte bangar på en sista minuten?

image4image5


Kommentarer
Postat av: Arshii

NEEEEEEEEDA DU OCH JAG, RESA UTOMLANDS PÅ PÅSKLOVET jag bangar INTEEEE!!!!!

2008-03-12 @ 22:44:58
URL: http://arshii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0