Ami detta är för dig!

Efter den otroligt spännande matchen så blev min kompis Ami helt galen i Wes Brown vilket jag helt utan tvekan förstår. Bara första gången jag såg honom visste jag att han skulle bli min nya favorit och än idag är han den hetaste av dem alla.

Så håll er torra i brallan för nu kommer denna snygging på lite bilder och gissa vem som ska ta första flygget till Manchester i augusti då matcherna startar och allt festande för deras match börjar, Yihoooo!

Wes brown är född i Manchester och tro det eller ej men denna pudding är 29 år, damn he still looks hot !

image168image171image169image170

image172


Kommentarer
Postat av: amy

JAg vill gifta mig med haaaaan, vill haaa han såååå badly

2008-05-23 @ 13:22:17
Postat av: Nila!

hahaha han är verkligen äckligt sexig!

2008-05-23 @ 16:01:49
URL: http://nedved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0