Dolls

Igår hade jag jätte kul med mig själv då jag för första gången var och shoppade i stan själv och ibland finns det inget bättre än att bara umgås med sig själv.
Min lön hade tydligen kommit igår också så jag passade på att stor shoppa lite för mig själv och hemmet.
Det var skönaste vädret också jag frös inte ett dugg i min päls väst och det var t.om. lite varmt.
Ni som är hemma och har snö redan nu, ja vad finns det att säga än fortsätt kämpa på i det bajsiga vädret. Jag vill verkligen inte se snö iår vilket jag heller inte kommer få då det inte snöat i Manchester på två år, men man ska aldrig säga aldrig.
I vilket fall efter att jag shoppat för mig själv i några timmar slutade Mr pojkvän från jobbet och vi avslutade hela dagen med starbucks.
Jag blir bara mer och mer kär i min nya stad Manchester



Trosor is the shit

Min nya smycke hållare, tröja och en lila slipps till Mr pojkvän

En sliten men lika snygg fis

Jag och mina barn

Dolls samlingen ökar

Det färdiga reslutatet!

En nöjd prutt efter sin lediga dag

Ciao

Kommentarer
Postat av: mich

men jaa missbrukar ordet prutt hahaha nedaah gooz dadi

2008-11-07 @ 16:39:13
Postat av: amoora

min fiiiiiis jag älskar dig och saknar dig skitmycket kom hem nångåånggggggg!! :( love you massa <3<3<3

2008-11-07 @ 16:53:34
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: Arshii

AN det är såna här bilder vi vill se, mer bilder på dig själv på bloggen!

2008-11-08 @ 02:01:25
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0