Drömmar är scary

Nu är det dags att lägga sig igen och hoppas jag inte drömmar läskiga drömmar igen.
Man borde fan skriva ner alla sina drömmar och sen göra film av dem, next film producer!
Jag drömde iallafall inatt att jag var och handlade på Ikea med en grupp tjejer som ja aldrig sett innan. 
Sen helt plötsligt var vi i en kiosk där dem gick upp för en trappa till det hemliga paradiset som de kallade stället för.
Vi hamnade på ett ställe där det var fest i det finaste huset jag någonsin sett. Det var en kille som ägde huset och varje dag hade han fest där, det var typ som playboy mansion.
Där stod vi och dansade, men jag kände mig inte bekväm tyckte det hela var så skumt att vi hade gått igenom en kiosk och nu var vi någonstans jag aldrig sett förr.
När jag var på väg till toan för att ringa hem går en av tjejerna förbi mig och tappar en hel flaska vin på mig och ja, jag hade vitt på mig.
Så när jag kommer in i toan bestämmer jag mig för att ta en snabb dusch. 
När jag kommer ut ur duschen är helt plötsligt alla borta och jag börjar bli rädd. Jag letar överallt, men ser ingen och när  jag är på väg ut för att kolla om jag kan hitta ägaren ser jag en fågel bli skjuten mitt framför mig. Jag springer in till huset och tittar ut ur fönstret för att se om jag kan hitta någon.
Efter 1 min ser jag en man stort som ett hus som står där med gevär och skriker att nu är det slut på det roliga!
När han ser att jag har sett honom börjar han springa mot huset så jag börjar springa runt för att hitta någonstans där jag kan gömma mig och som sagt huset var som ett slott.
Till slut gömmer jag mig i en garderob och där är även killen som äger huset.
Jag frågar honom vad fan som händer och han säger att den här mördaren är ute efter att sno pengar från killen och precis innan jag vaknar upp ur min skumma mardröm hör jag mördarens röst, nu ska jag allt döda dig och tjejen.

Kanske inte låter så läskigt, men ni vet när man drömmer om att någon är efter er eller när man  måste gömma sig.
Det känns så äkta och läskigt, ush ris för drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0