Mini version av Amy winehouse?

Jag har stött på dem sjukaste kunderna denna vecka och det vill bara inte ta slut!
En del av dem är jätte gulliga och andra kan man inte ens se som människor snarare djur och vilka konstiga saker jag fått höra.
Bara för några dagar sedan kom en tjej och började hota chefen, skrika mitt i affären och ställa till värsta scenen för att han vägrade ta emot henne tröja eftersom retur datumet hade gått ut.
Eller idag te.x. står jag som vakt vid dörren och en av kunderna kommer fram till mig och säger att jag är mini Amy winehouse. Hon var jätte social och gullig, men hon pratade om Amy non stop!
Roligt att hon tycker om Amy, men att jag liknar henne så mycket som hon tyckte håller jag ej med om.
Sen får jag ju dagligen höra hur amerikansk jag låter och varje gång folk säger; Oh are you American och sedan får svaret no im from Sweden ser man hur besvikna dem blir.
Däremot är britterna lite avis på amerikaner för det är inte alla som gillar USA och de amerikanska uttalet ska jag säga er. Ibland måste jag säga saker med deras dialekt för att dem ska förstå vad jag säger och efteråt måste dem säga;
Oh american language, iju!
jaja vad mer kan man säga ett jobb är ett jobb!
Ciao

 

Nedved Winehouse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0