Father´s Day wishes to the greatest Dad

Det är i tillfällen som dessa jag önskar att jag kunde vara hemma!
Inte nog med att jag inte var hemma på min mammas födelsedag så kan jag heller inte gratta min pappa på fars dag. Surt, men jag har skickat dem båda finaste presenterna. Mamma har redan fått sin en miss sixty parfym med ett par örhänger och min pappas ska jag nu köpa och skicka till.

Det finns inga ord som kan beskriva hur du är, men det är just däför du är som du är.
Ibland älskar man dig och ibland hatar man dig, men såklart för det mesta är du extremt älskad och just nu mer än saknad. Jag är så lycklig att jag är din dotter och ingen annans. Hoppas du hade en bra fars dag för det är du värd!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0