Friday

Herregud vad jag har skrattat och gråtit på jobbet idag!
Har haft jätte kul med alla mina vänner sen alla vi jobbade ihop idag, men så här mycket har jag aldrig fått slita.
Det är det som är det sorliga att jag har kul och har kommit nära många på jobbet, men jag vill inte jobba där för det är mer än jag klarar på heltid.
Vi får väl se vad som händer. Har däremot funderat lite på ifall jag inte ska söka jobb som personal shopper. Då är man någon som folk hyr för att du ska hjälpa dem handla kläder och saker för just dig. Vad som är senaste modet och vad som passar just din hudfärg, storlek osv.
Sen var vi inne hos vår granne också, dock var vi med hans brosha som visade hans "husdjur." Killen har två ödlor och en skorpion i rummet brevid oss och om dem någon gång skulle rymma hemifrån så kan han räkna med att dem inte kommer komma tillbaka. Ush vad läskiga!
Nej nu sk ajag dra och kolla på gossip och sen börja laga mat, Ciao for now!


Kommentarer
Postat av: amoora

kossi jag mår ingen bra :( saknar dig som fan jag har en del att berätta som har hänt mig... hatar livet kossi speciellt utan dig. Jag vill ha dig här nununuuuu :( jag fick nästan tårar idag i bussen när jag tänkte på dig, kossi de sviderrrrr att inte ha dig i min närhet älskar dig syster <3<3<3 föralltid du&jag love you (L)(K)

2008-11-08 @ 16:35:05
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0