Halloween

Nej nog om retards här i världen och mer om den skärmande dagen halloween.
Varje år hittar jag på något att göra till halloween, men idag var det mycket på jobbet och dessutom jobbar jag imorgon också så iår blir det bara en skräckfilm med mr pojkvän i sängen och sen natti natt!
Vilket är riktigt tråkigt då jag faktiskt älskar att klä ut mig, men jobbet kommer före.
Jag kan åtminstonde nöja mig med ett minne som alltid får mig på skratt och då menar jag verkligen gap skratt så det rinner tårar.
Ett stort gäng tjejer som går runt med påsar och har ritat lite i ansiktet, sorligt nog mellan 11-12 åringar och sen har vi fisbomben själv. Nej jag kommer aldrig glömma den dagen Ami hahah......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0