I did it!

Sorry för den dåliga uppdateringen, men idag har jag verkligen haft fullt upp. Har knappt hunnit gå på toa!
Idag har jag bl.a. haft storstädning här hemma, varit och pratat med chefen (kommer till det snart) och hämtat upp Mr pojkväns föräldrar.
Jag tänker inte ljuga för det jag gjorde idag var väldigt nervöst och osäkert gjort, men nu i efterhand är jag så glad för att jag gjorde det. Jag har sagt upp mig på Zara!
Anledningen till varför jag gjorde det var för att jag och en av cheferna inte kom bra överens och hon gav all skit jobb, skit tider och jag ni förstår vart jag vill komma.
Jag kämpade gång på gång för att hon skulle se hur duktig jag var, men ändå var det jag som fick minst uppskattning och nu på slutet sa det bara stopp.
Jag mådde ganska dåligt en dag på jobbet och man såg verkligen att jag inte kunde klara en enda sekund på jobbet och vet ni vad hon säger?
Inte nog med att hon inte kunde få fram ett "hur står det till egentligen" så säger hon tyvärr du måste jobba två timmar till tills nästa personal kommer.
Så när jag mår dåligt ska jag jobba kvar på ditt piss jobb för att du inte kan organisera och schemalägga din personal?
Nej hon hade tydligen problem med bara mig för dagen efter kunde en annan tjej gå tidigare för att hon fyllde år, men jag som mådde dåligt skulle allt vara kvar.
Jag har inte kommit hit för att slita och jobba sönder mig utan jobba och ha kul samtidigt vilket jag inte kunde tack vare Zara och Trafford Centers stress och press.
Så idag gick jag dit med mitt brev och som tur var inte idiot chefen där utan jag pratade med en annan och sa som det låg till och att jag inte trivdes med Zara, men att jag kommer sakna personalen.
Till min förvåning sa hon att jag hade vart skit duktig och att alla kunder och utklädda manager kunder hade sagt att jag var en jätte bra säljare och hur bra med kunderna som helst.
Hon sa att min engelska och mitt uttal var i topp form vilket jag aldrig trodde då jag hela mitt liv har hört av engelska lärare att jag kan glömma om att flytta utomlands.
Hon sa också att hon dock hade väntat på att jag skulle tröttna för när man jobbar i Trafford och sådana stora affärer som i mitt fall Zara får man offra mycket och i mitt fall har jag inte bara kommit hit för att jobba så även hon rekommenderade mig till små butiker i stan så imorgon är det bara att börja om på nytt. Im back on track!
Det som också var kul var att en tjej som jag kommit nära jobbade den dagen och hon vart skit ledsen över att jag skulle dra, men vi byte nummer och ni kanske jag hinner träffa dem andra tjejerna utanför jobbet vilket kommer vara bättre tror jag för på jobbet är det inte lika kul att umgås.
Så Bye Bye Zara och Hey City!
Plus kan passa på att visa runt Mr pojkväns föräldrar när jag delar ut cv i stan då han är på jobbet den fluffrumpan. 
Ciao Bella!
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Arshii

Bra gjort dodli :D Nu börjar Nedan i dig vakna upp till liv känns det som? Am I right?

2008-11-12 @ 17:07:51
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Nila!

hahah ja det känns nog allt så!

Im back

2008-11-12 @ 19:29:54
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: van Semyan

Älskar dig hahaha!

2008-11-14 @ 00:43:56
URL: http://vansemyan.com
Postat av: Nila!

And i love you koss

2008-11-15 @ 01:09:19
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0