Monday

Idag var jag ledig och på min lediga dag var jag och träffade en tjej från Sverige som vart här nu i två månader med sin brittiska kille. Hon är 24 år och från min favorit stad Göteborg!
Vi var och shoppade och fan vad jag har saknat att prata svenska det kändes helt skumt att prata med någon annan än mr pojkvän på svenska.
Skönt att äntligen få en svensk kompsi här så kan vi festa som vi gör hemma i Sverige!


Starbucks jul cupcake knäcker!

Tess och jag hittade hello kitty nyckelringar och var glada som barn!

Ni måste ju hålla med om att dem är söta som fan?

Två svenskor bland alla britter

Kommentarer
Postat av: Arshii

HAHA ernyguzz i bakgrunden x)

2008-11-10 @ 23:35:19
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt på dig! :)

2008-11-10 @ 23:40:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: nyfiken som fan

Jag måste bara säga att du måste vara jätte stark som har klarat av att flytta till ett nytt land, nytt språk och klarar dig så bra. Vad jag har förstått så känner du ingen där heller, eller? jag måste bara säga att jag är lite avis, har velat flytta för så lång tid, men aldrig vågat. fortsätt blogga och var stark. du ger oss andra hopp.

Godnatt på dig :D

2008-11-11 @ 00:27:27
Postat av: Nila

haha jag vet värsta erny guzzen!



Anonym: Det var precis vad jag behövde höra! Nej jag känner ingen och det är inte så lätt som jag hade trott, men det som får mig att kämpa är att jag vet att jag klara av detta och som sagt har man viljan så har man ingenting att förlora. Gulligt sagt tack!

2008-11-11 @ 01:54:29
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0