Party like a rockstar!

Äntligen är jag ledig från jobbet och hur inviger jag mina lediga dagar? Party!
Igår var vi ute och festade järnet av oss på kareoke baren i vårt omårde och jag var Britney of the nigth. Fick hela stället att sjunga med mig till i love rock ´n´roll och ja det var en skit kul kväll.
Fick äntligen sova ut idag också så efter en härlig sömn drog vi till stan och möte upp Mr pojkvän efter hans jobb. 
Nu sitter jag här med värsta huvudvärken tror jag håller på att bli sjuk, men är ledig imorgon också så jag ska  tvinga mig själv att gå upp och fixa mig för även ikväll är det party som gäller.

Btw går det jätte bra på jobbet och vi ska till gay village med min gay chef och tjejerna nästa vecka så party like a rockstar babes!

Ingen ser vidare het ut, men en mysig taco time hade vi

Superstar

Hej

Jag & Babe

Cheers mate

Jag och hjärtat

Stacey, jag & Sam

Stacey & Sam

Britney for the night!

Kommentarer
Postat av: arshii

dood det verkar som om du börjar få de liv du har längtat efter ;)

2008-12-01 @ 15:52:10
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: amoora

ÄLSKLING HAR SAKNAT SÖNDER DEJ! JAG KLARAR INTE AV DETTA SKITLIV LÄNGRE JAG JOBBAR SOM EN ÅZNA NONSTOP OCH BEHÖVER DIG HÄR&NU ASSÅ DU FATTAR INTE DETTA TAR KÅL PÅ MIG ATT DU INTE FINNS I MIN FUCKIN NÄRHET ÄLSKLING KOM TILLBAKA! ÄLSKAR DIG <3<3<3

2008-12-03 @ 17:00:50
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0