SURPRISE!

Den efterlängade överaskningen är nu här: Jag är hemma i Sverige över helgen!
Har ringt till alla mina vänner och fan vad kul det var att överaska alla. Jag lovar er det var inte lätt att hålla tyst om detta, men jag lyckades för en gång skull!
FY vilket bajs väder det är här. Jag frös arslet av mig när min syster Ami kom och hämtade upp oss på flyplatsen.
Det första vi gjorde när vi kom fram var att Ami köpa hem max mat för fan vad jag och Mr pojkvän har saknat det.
Men nu är vi hemma och imorgon ska jag dra till min saknade frisör och färga och klippa. Sen ska jag träffa min oerhört saknade vänner.
Nu ska jag mysa med Ami och familjen, Ciao bella!


Nej jag har verkligen inte saknat snön, men jag klara mig i tre dagar Sverige!

Nu kommer denna stad inte stå så stilla...

Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: micho

kooooooooOozi, som ja sa på telefonen! HAHA hur fan lyckades du med att hålla tyst? Imorgon gällere,saknat dig som fan! see u puss

2008-11-20 @ 19:58:27
Postat av: Arshii

OOOOOOOOH jag blev såååå glad när du ringde mig :D:D DOOOD imorgon ska vi partyyyyyyyyyyyyyy

2008-11-20 @ 21:26:52
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sötnosar jag förvånade mig själv också!

Ses imorgon babes

2008-11-21 @ 00:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0