Thursday

Why, why and double why?
Det har vart ett jävla prat om vår högsta chef och om hur "underbar" hon är. I vilket fall har hon nu kommit tillbaka och på bara två dagar har jag kommit fram till att jag måste hitta ett annat jobb!
Okej kanske inte nu, men om några månader för jag vet inte hur länge jag kommer orka med henne.
Jag kanske bara har fått fel start med henne, men det hjälper inte när alla på jobbet pratar om hur elak, orimlig och t.om. rasistik hon är.
Nej jag vet nu kommer ni alla tänka att det är inte många som älskar sin chef direkt, men om jag säger så här; fyra personer varav tre invandrare har slutat, helt plötsligt blir alla sjuka och ja jag tror ni vet vad jag vill komma fram till.
Skönt att jag är ledig imorgon dock jobbar Mr pojkvän så jag funderar på att dra ner på stan och tröst shoppa det var länge sen jag var där och dessutom kan jag möta upp han efter han slutat jobbet.
Nej nu ska jag ligga och vifta med fötterna i luften, Ciao Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0