Thursday

Vilken perfekt dag!

Jag blir tårögd när jag tänker att snart kommer alla dessa underbara människor vara så långt bort ifrån mig igen.
Det är smällar man får ta när man flyttar liksom. Det hör till hela vuxen livet och såklart ska det inte vara lätt alltid inte.
Nej efter att Mr pojkvän körde mig och Ami till centrum så kom vi hem efter lite shopping som hjärtat stod för.
Sen ringde jag Sam och Katta och efter en timme drog jag och Ami till stan för att möta upp dem och fika.
Det kändes så overkligt att bara sitta och fika som vanligt och att höra så mycket svenska!
Nej jag njuter sönder mig och ska passa på att ha så roligt som jag bara kan för snart åker jag hem igen.
Helt konstigt att jag sitter här vid min dator igen, är med mina vänner igen, ser min familj och har min Ami så nära. Nej det kan absolut INTE bli bättre.
Ska sova nu är så trött efter flygresan och allt action idag. Ciao for now


Tack för idag älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0