Tröstshopping baby

Att det finns väldigt många nackdelar med att jobba vet vi redan, men jag har tur som jobbar i en klädbutik där jag kan tröstshoppa efter ett långt nio timmars pass på jobbet!
Det finns ju verkligen inget bättre än att tröstshoppa när man känner sig helt nere och sliten.
För att inte glömma kaffe och all sorts socker!
Nu i flera timmar jag jag bara legat här i sängen och pratat med alla mina vänner och jag mår redan obeskrivligt mycket bättre.


Tröstshopping, kaffe, socker & vänner är livet mina vänner!


Zara klänningar och mina läckra shiny leggings

På jobbets fula bord står mina två "dagens måste"
Kaffe & millie´s nybakade kakor!

Kommentarer
Postat av: skämtar du eller?

marsmallows i kaffet? FY FAN VAD GOTT, JAG DÖR!!

2008-11-02 @ 22:08:56
Postat av: aaah

varför finns inte det i sverige? jag har iaf inte sett det...

2008-11-02 @ 22:09:34
Postat av: Nila

Jag vet så jävla mummsigt!

hm.. jo jag hittade de på ett ställe i Sthlm, men aldrig så här gott haha

2008-11-02 @ 23:57:13
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: micho

need.. det är nåt skumt med kommentarfunktionen. det skickar flera ggr, DOUBLLLE-effect som amira skulle säga hahah

2008-11-03 @ 23:39:15
Postat av: Nila

Hahah saik!

2008-11-04 @ 00:53:43
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: van Semyan

Det finnspå Wayne's coffe, det är bara och be om marshmallows men de kostar några kronor extra :) haha.

2008-11-04 @ 00:54:51
URL: http://vansemyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0