Tuesday

Min ruttna uppdatering har inte vart så het, men mitt jobb tar verkligen all min energi!
Bara denna vecka ska jag jobba sex dagar och som ni förstår är det sömn det första jag behöver så snabbt jag kommer hem.
Däremot somnade jag under tiden Mr pojkvän satt och kollade på united matchen så nu fick jag lite tid att skriva innan jag måste ta och sova igen.
Det ända som får mig igång är att jag har en till överaskning på gång, men som sagt den kommer vi ta sen. Mina vänner var verkligen jätte förvånade hur jag lyckades hålla tyst om att jag skulle komma för jag suger på att hålla tyst om saker.
Det stämmer; Man kan om man vill!
På tal om hem vilken tur vi hade att vårt plan inte åkte så sent för tydligen hade det efter några timmar blivit snöstorm och alla plan hade ställs in. Den förklara dock den dåliga flygningen kunde knappt pissa så mycket det guppade!
Nej nu ska jag sluta prata om den dagen för blir helt ledsen, men har en sak som får mig att skratta!
På vägen in till Arlanda skulle jag hjälpa till att packa ut väskorna ur bilen, medan Ami och Ali kollade till så vi inte glömt nått. Dum som jag är går jag direkt på Mr pojkväns väska som jag hade för mig var "lätt" och när jag försöker lyfta den så att den ska landa rakt på marken lyckas jag släppa den på isen och inte nog med att den halkar på marken faller även jag ner på väskan.
Det var verkligen ett sånt tillfälle då man borde haft kameran på plats. Där låg jag liggandes på väskan på marken medan Ami och Mr pojkväns vägrade att hjälpa mig upp för att dem håller på att dö av skratt! To.m. tjejen som jobbade på flygplatsen försökte fråga gick det bra? utan att skratta!

Att jag alltid lyckas haha  


Innan vi åkte hem
Jag vill tillbaka till mina hjärtan!


Kommentarer
Postat av: amoora

deleteeetaaa importen i fjällräven!

2008-11-28 @ 16:48:02
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: Nila

HAHAHAHA!

2008-11-29 @ 01:57:45
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0