Tuesday

Första dagen på jobbet idag och tack Gud gick det jätte bra. Jag trivs som fan och min Chef plus dem anställda var jätte snälla och bekväma att jobba så jag är jätte nöjd. 
Mest nöjd är jag för mina arbetspass då jag jobbar fulltid och tiderna är absolut inte som Zaras då jag ibland jobbade 14:00-23:00 eller 07:00- 05:00, Blä!
Dock kunde det bli lite lång tråkigt då och då eftersom våra kläder är ganska dyra och vi har inte jätte mycket kunder, men hellre detta är Zaras kaos 24/7.
Det som är skönt är att Mr pojkväns jobb är jätte nära mitt så förhoppningsvis kan vi luncha ibland och sen åka hem tillsammans.   
Nej nu håller jag på att svimma är så jävla trött vi hörs imorgon efter jobbet, Ciao bella!


Kommentarer
Postat av: Arshii

oooh vad bra det låter :D

2008-11-19 @ 23:25:02
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0