Wednesday

Sen jag vaknade har jag vart och handlat mat, lagat mat och lärt mig en hel del om matlagning!
Jag känner mig som Susan i Desperate Houeswife när Mikes mamma var på besök. Jag håller på att bli en huskvinna, lord!
Fan vad skönt det kändes och slippa gå till Zara, men imorgon får jag ta och söka jobb för jag är varken Paris Hilton som inte behöver jobba eller drottningen som har allt packat och klart framför sig.
Men även dem som är så rika eller helt enkelt dem som inte behöver jobba borde nog tröttna på sitt liv.
Jag menar det är ju ändå kul att jobba för man får liksom en daglig rutin vilket gör att man uppskattar ledighet och man blir inte så rastlös och trött hela tiden som man blir är när man inte jobbar.
Förr hatade jag att jobba, vilket jag än idag kan tänka ush jag vill verkligen inte jobba, men i längden tycke jag om det dock ska jag till universitet nästa höst för en utbildning är verkligen ett måste.
Det roliga är att för kanske några månader sen ville jag vänta med universitet, men nu har jag verkligen insett att utan en utbildning är man en nolla vilket jag visste, men nu när man jobbar som äldre inser man att ifall man har en utbildning kan man vara chef på stället istället för en anställd.
Så mitt tips till alla är ta ett års paus som jag för det är både bra för dig och sen kan man samla kraft till allt plugg igen, men att slappa på ett år är det dummaste man kan göra. Antigen flyttar man utomlands och lär sig ett språk eller så jobbar man och tar del av vuxenlivet.
Wise said by Dr Ned!

Kommentarer
Postat av: Arshii

haha heelt mobbad bild x)

2008-11-13 @ 00:47:02
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Nila!

haha jag vet det är ju det som är det roliga an!

2008-11-13 @ 00:48:19
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Din älskling / Linda

Va kul att du har bestämt dig för att plugga..

Det var ju redan bestämt att du ska plugga när du är tillbaka men kul att se att du själv har insett det :D vad ska min shönhet bli för något?

följa iraniernas väg och bli en tandläkare?? (Y)

Håller tummarna för di pluttoo

2008-11-14 @ 23:19:45
Postat av: Nila!

haha jag vet nu är det min tur att erövra universiteten.. haha stackars dem som kommer börja i min klass säger jag bara!

Hm.. socionom eller media inte säker än alltså

Haha ehm, HELL NO!

Tack kossdorff, saknar dig

2008-11-15 @ 01:11:32
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0