Att jag alltid lyckas!

Jag är så extremt pinsam!
Någon brittisk kille ringer och söker Mr pojkvän och exakt då när de ringer är han ute så jag ger hans mobil nummer så dem kan nå honom. En minut efter att jag lagt på inser lyckade jag att jag har hans mobil och exakt då ringer dem igen och säger att jag precis gett det nummret som dem ringde till, ja det var pinsamt.
Så jag ger hans andra mobil nummer och lägger på!
En minut efter det ringer dem igen och säger att nummret inte har någon abonent och då inser ännu en gång smarte jag att jag gett ett svenskt nummer och inte sagt att dem måste slå 0046 innan. Det slutade med att dem sa vi kanske stör dig, be honom ringa oss istället!

En stor applåd för mig!

Kommentarer
Postat av: Arshii

Haha doood

2008-10-14 @ 23:21:12
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: mich

naw, neddy. vi älskar dig ändå =)

2008-10-15 @ 20:53:08
Postat av: Arshii

Upptadera neda!! haha

2008-10-15 @ 22:41:36
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0