Bröstförstoring utan att behöva lägga sig under kniven!



Utvecklingen går verkligen framåt på alla sätt och viss!
Läste på improvemes hemsida om en tjej som hade gjort sina bröst större med den nya metoden Macrolane. (Sök och läs mer på google)
Sen ifall detta kommer visas vara dåligt eller ha fler biverkningar än man trott lär visas med åren, men vad jag läst om denna metod verkar den vara bra för folk som vill göra sillikon eller helt enkelt ge form till sina bröst igen.
Nej, jag är nöjd med mina bröst själv, men vem vet när jag är äldre och speciellt efter graviditeten är detta något jag kanske skulle kunna tänka mig, men som sagt vem vet nu kan jag skämta till det och säga jag är fortfarande ung och dum.
i allmänhet är jag både för och emot skönhetsoperationer då dem kan vara både bra och dåliga beroende på vem och av vilken anledning man gör det.  
Ja, jag kan sitta och diskutera detta i evigheter, men jag tycker ändå att i slutändan handlar det om vad man själv tycker. Så länge en person har viljan och är är vuxen nog för att ta egna beslut så är som sagt beslutet upp till personen själv.
Just därför ska det komma från hjärtat och inte från de nya numret av en skvaller tidning som påstår att alla gör det.
Vi har hört det förr och den meningen kommer aldrig att bli gammal: Om någon hoppar ner för en bro, gör du också det?

Personligen tycker jag att Jessica Simpson har dem snyggaste kändis brösten, men jag måste också säga att alla
 kroppar klär i olika bröst. Ännu en gång finns det en anledning till varför vi är olika och det som är du själv är snyggast!

Kommentarer
Postat av: Sara

Helt sjukt bra metod..! Det finns här i Uppsala också, men de förstorar bara med max en kupa.

Rätt så coolt ändå..

2008-10-14 @ 15:35:00
URL: http://rashis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0