Friday

Ni vet hur jag sagt att jag ska gå på ett hemligt möte, nå det handlade om ett nytt jobb!
Jag hade ju fått jobb på Repulic som till en början kändes bra, men senare blev bara fel.
Chefen var oerhört oseriös och virrig, personalen var självupptagna och yngre så jag hoppades hela tiden på att jag skulle få ett nytt jobb.
Gud måste ha hört min bön för ungefär 2 dagar sen ringer dem från Zara och säger att dem vill intervjua mig!
Jag minns när jag sökte jobb och såg Zara och min första tanke var aldrig  att dem kommer anställa mig för det är svårt att få jobb på det stället, men Mr pojkvän lät mig inte gå utan tvingade in mig att söka jobb där och idag ringde dem mig och sa att jag fått jobbet!!
Jag börjar jobba på onsdag och Repulic kan dra åt helvete.
Bara när jag kom in vara alla över trevliga och snygga som sjutton. Tjejerna här har verkligen stil och ser ut som små beckhams. I varenda mening sa dem dear och honey, var jätte tervliga och chefen var profesionel.
Det kändes verkligen bra så jag är så otroligt tacksam över att Mr pojkvän tjattade in mig dit för han bevisade ju mig rätt. Jag är ju lite av ett mode freak så jag kan inte vara mer tacksam och Zara kommer få slut på kläder för här ska shoppas!
Jag trodde aldrig att jag skulle få jobbet där och ja, vad har jag lärt mig?
Hellre satsa för högt än lågt och som sagt om man vill så går det.


Kommentarer
Postat av: jordii

vad härligt!! grattis grattis :D

2008-10-17 @ 20:47:52
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: fan vad coolt!

GRATTIS :D:D

2008-10-17 @ 21:24:28
Postat av: Nila

Taaaack så mkt!!!!

2008-10-17 @ 21:51:06
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0