Miss you guys!

Idag köpte jag äntligen telefon kort dock tog jag slut på det så för er som inte fick något telefon samtal förbered er för imorgon. Hann däremot ringa Katta, Michell & min syster Ami och bara dessa tre telefon samtal har gett mig energi på nytt. Som jag skrev igår var det en tuff dag då min saknad för er höll på att göra mig galen, men nu när jag pratat lite med er känns det så mycket bättre.
Att vara här i England är en ren dröm, men en dröm utan er är mer som en mardröm. Vänner för mig är som mina släktingar som jag alltid kommer hålla nära och att inte ha sett er på tre veckor, jag är nästan imponerad på mig själv!
Att jag är här idag är stort av mig och jag ska nog uppfylla alla mina drömmar och göra er stolta, men även jag får deppa ibland. Det är svårt att vara här utan min virriga och underbart omtänksamma party prinsessa Katta. Att inte få Michell att skratta varje dag och ha våra mysdagar hemma hos mig. Att inte ligga och kramas, laga mat och gå över till mitt andra hem, syster Ami. Fan vad jag är tacksam som har er busungar  i mitt liv! 
Det ska bli så kul nu när alla ni kommer. Längtar redan!


Kommentarer
Postat av: arshii

Någon glömde mig! :(

2008-10-10 @ 13:40:14
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0