Monday

Och så var helgen slut!
Igår skulle ju jag shoppa, men sen finns det ju alltid nackdelar med att bo i en storstad och en av dem största är dem extremt långa shopping köerna och kaoset i alla affärer så shoppingen spara jag till veckan.
Däremot handlade vi hem lite mat och satt oss på starbucks och fikade.

Idag är det min första jobb dag och för varje timme som går så blir jag mer och mer nervös! Jag har passet mellan 18:00-22:00 vilket är ett riktigt skönt pass och ni vet ju hur jag är på morgonen så jag hade riktigt tur, men ack så nervös jag är!
Jag hoppas verkligen jag inte skämmer ut mig vilket jag alltid lyckas med, men alltså helt enkelt att allt går bra till och att jag lär känna lite folk för att shoppa med sin kille kommer absolut inte hålla i längden!
Nu ska jag kolla på Gossip och ifall jag hinner röra mig mot stan innan mitt jobb. Det känns helt sjuk att jag jobbar haha känns nästan som att jag ska börja om skolan igen. Jaja nu börjar jag spåra en aning! 
Önska mig lycka till så berättar jag allt vad som hände sen när jag kommer hem, Ciao

De bjuder vi på!
På väg hem, jag och kaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0