Monday och ännu mer nostalgi

Det har vart riktigt skönt idag att slippa allt spring och stress på jobbet, men imorgon är det back igen!
Så nej idag har jag inte alls gjort någonting speciellt förutom att vandrat runt i min pyjamas och slappat så gott jag kan mig framför tv:n. 
Sen har jag pratat med min älskling Ami och jag ska försöka ringa er alla andra i veckan eller så gör ni som Ami och är inne på msn så gott ni kan haha nej, men jag ringer oroa er inte!
Den ensame är starkast? Nej jag håller absolut inte med!
Den med sin familj och vänner är starkast och jag vet att jag sagt det förr, men det kommer inte ta slut så vänj er alla för jag saknar mina fisar där hemma!

Allvarligt talat hur kan man inte sakna dessa mongon?

























Kommentarer
Postat av: Arshii

Saknar diiig!! <3

2008-10-28 @ 00:10:39
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: mich

gooozoo jag saknar din fisar.. och dina sajkoryck :(

p.s. jag kollar fortfarande på cpvideon från sista kvällen hahah!

2008-10-28 @ 21:13:47
Postat av: Nila

hahaha!!

jag saknar att fisa på dig och vara almänt efterbliven haha michoo & ash kom hit!

2008-10-30 @ 22:10:22
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0