Monday

Som ni alla märkt har jag endast vart på jobbet en gång och det beror på att det har skett ett litet problem när det kommer till banken och vårt NI-nummer, men förhoppningsvis i slutet av denna vecka eller tidigare så kommer detta vara över och då kan jag äntligen börja jobba!
Annars händer det inte så mycket mer än att vi håller på att springer runt och fixar lite saker som måste fixas nu när vi flyttat hit och annars tar vi det lugnt framför tv:n och njuter av vår ledighet som snart kommer ersättas med jobb och förhoppningsvis lite fest.
Dessutom måste vi börja kolla efter biljetter redan nu till Sverige så vi kan komma ner till jul en weekend då biljetterna säljer som smör innan.  Har redan önskat av chefen att jag ska åka en weekend och för han var det helt okej så får hoppas på att det håller och inte att jag måste hoppa in i sista minut för på jul är det ett måste för tradition galne mig att fira med familjen. 
Det är helt fullt överallt här i affärerna med jul saker och senaste imorse hade jag fått lucia låten i huvudet av en skum anledning. 
På tal om affärer hittade vi ett ställe där dem sålde vårt saknade karamell kungen, tack Sverige för det bästa lösviktsgodiset!

 
Ja, jag hade ingen tid att förlora allt ska ner!

Kommentarer
Postat av: mich

ooh jag visste att jag hade glömt nåt.. godis!

ofta de säljer i england också :S hahah

2008-10-14 @ 12:36:14
Postat av: Nila

haha ja vilken jävla tur!!

hade sett det förr i London och nu har Manchester det också. Stället ligger 5 min ifrån mig så godis all the time! Mich ja saknar dig kooooom

2008-10-14 @ 14:53:21
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0