Oh lord!

Tills nu har jag ju skrivit bara massa bra om britter och ja dem är ju ett roligt folk, men en del saker dem gör är ju verkligen bara att säga oh lord till!
Så klart ska man inte dra alla över en kam men dem själva säger att dem gör det och jag har inte hört eller sett något liknande. Jag kan ju börja med att säga att britter vet hur man festar dock kanske inte alla vill vara med och att dem ska förstå det är en annan femma, men det är inte deras för härliga fest humör jag är så chockad över utan deras respekt mot gud!
Sist vi var I Manchester så bodde vi på ett hotell som låg mitt emot en kyrka och konstigt nog var det ett attans liv just där. Jag begriper inte alls hur dem tänker och även om jag var så full att jag trodde att jag kunde flyga skulle jag fan inte festa, knulla och röka på utanför en kyrka. Dessa "smart skallarna" gör alla dessa punkter som jag nämnde och varför i helvete utanför en kyrka/på en kyrkogård?
Jo för att det är ju det sista stället man kan tänka sig att hitta efterblivna kåtbockar som tror dem är hippies.
Att festa och ha sex är ju en del av livet, men sen finns det något som heter kanske inte alltid på allmän plats och absolut inte på en helig och respekterad plats. 
Vi blev ju så chockade och frågade vår bartender på hotellet och han suckade och sa att deras ungdomar vet inte bättre nuförtiden. Det var helt normalt att alkoholister och pundare samlades i kyrkogården och "softade."
Idag när jag och Mr pojkvän skulle ta bussen hem så såg vi ett gäng som satt utanför kyrkan och så snabbt vi gick förbi blev dem nervösa och började gömma sig. Dem trodde att det var polisen eller något, men när dem såg oss fortsatte dem röka på.
Vad jag tycker om knarkare generellt kan vi ta i en annan diskution då jag bokstavligt talat hatar allt som har med ordet knark att göra, men sen att göra det utanför en kyrka? Oh lord vad man måste ha problem i sitt huvud.
Har vi männsikor tappat respekten helt eller? 
Jag menar hur många av er skulle kunna tänka er att supa, ha sex och röka på utanför en kyrka/ i en kyrkogård?
Eller hur många av er skulle uppskatta att er mormor får ligga där och vila i frid än att ha massa fula människor ovanför sin kista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0