Saturday

För en gång skull gick jag upp tidigt av mig själv och jag antar att jag måste vänja mig vid det också nu när jag har fått jobb, suck!
Tvingade Mr pojkvän att kolla på The hills med mig och jag säger bara hur kan man inte gilla att döda serien? Den är ett måste i vår vardag iaf.
Idag ska vi ut och fira lilla mig som fått jobb och jag ser verkligen fram emot det. 
Har alltid sett det framför mig, jag får jobb och vi går och äter på resturang och firar mig. Im living my dream you guys!
Allt detta har hänt på så kort tid så jag har inte riktigt hunnit smälta det, men en sak jag börjar inse är hur långt bort jag är från mina vänner.
Såklart har jag saknade er sen första dagen jag kom hit, men nu när jag fått lägenhet och jobb inser jag mer och mer om att vi inte är så när som jag önskar, jag är här och ni där.
Det är tufft att inte kunna ringa när jag vill, träffa er när jag vill, men sånt är livet. Just därför försöker jag tjata hit er allihop haha. Nej nog om deppigt samtal vill bara påpeka att ni alla finns i mina tankar varje dag och jag hoppas få träffar er snart.
Denna låt går alltså ut till alla mina vänner, miss you guys:


Kommentarer
Postat av: Arshii

are you leaving your dream ( lämnar din dröm) eller living your dream? x)

2008-10-04 @ 14:09:23
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Nila!

hahah skrev fel. Såklart lever jag den!

2008-10-04 @ 20:54:29
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0