Thanks God

Manchester (Trafford Centre)
Här är alltså min arbetsplats redan på måndag!
Jag kommer jobba på andra våningen med märket G-star. Dem har många snobb märken jag inte känner till, men dem jag direkt kände igen var G-star, 96 & Vila.
Affären skulle nog motsvara Holmlunds eller Vila hemma i Sverige.
Min Chef som intervjuade mig var riktigt trevlig och mellan 25 års ålder tror jag. Han var lätt att prata med så ser verkligen fram emot att växa och få lite kött på benen där.
Sen för att inte glömma så kommer jag få rabatt där och deras kläder var riktigt snygga.

T.ex. detta är säsongens:
Miso Angora CardiganCrafted Leather Biker JacketCrafted Vintage Lock BagJessica's Attic Deco Foil Print DressCrafted Funnel Neck JacketMiso Frill CorsetMiso Satin Ruffle DressMiso Party Halter Neck Top
Ja, som ni ser kommer jag vara busy med att shoppa hem någon av dessa varje dag efter jobbet!

Kommentarer
Postat av: katta

åh grattis gumman:D fan vilka fiina kläder.du köper väl en present åt mig;) haha:P

2008-10-04 @ 17:47:21
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Nila!

Tack!!

Hahah det är ju jul snart så förbered dig på en snygg julklapp plus när du kommer kan du shoppa sönder dig för detta är bara början

2008-10-04 @ 20:55:46
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0