Thursday

Så idag var vi äntligen och fixade NI-numret också så nu på måndag blir det antigen jobb, jobb & jobb!
Jag skämmer ut mig dagligen här nere som t.ex. idag när kontorschefen skulle diskutera med mig om NI-numret så såg jag att han hade kryssat att jag var singel och dumma ja ba: Nej, men jag har ju pojkvän? 
Han skrattade och sa att antigen var man singel eller gift, men han skämtade till det och sa på så sätt kan man skilja sig lättare haha! 
Sen i slutet också när jag skulle ge min namnunderskrift så stod det en massa frågor som jag inte förstod och då antog jag att jag skulle hitta på och helt plötsligt så börjar han skratta och säger att den delen är för döva och blinda! 
Sen så fick vi reda på grymmaste saken av taxi föraren på vägen hem.
Tydligen bor vi i ett väldigt fint område för förr var denna studentkorridor ett hotell, men sen byggde dem den till studenter. Helt opassande bland alla fina hus, men skönt att vi bor i ett sådant tryggt område. 
I vilket fall bodde tydligen Beckham några meter härifrån och en annan Manchester united spelar bor 5 minuter härifrån.
Dem borde man hälsa på när man "tappat" bort sin hemmanyckel och behöver låna telefonen!
Sen har vi bara sprungit runt och fixat lite ärenden och jag hann göra mitt hemliga besök som jag skriver om senare.
Efter drog vi och åt på China Town och shoppade lite efter allt vi har gjort förtjänar vi lite nya saker.

Ciao for now!


Kommentarer
Postat av: avis

ditt hår är verkligen jättefint! har du fixat det själv eller är det en bra fisör som styrt upp? Och vad använder du för produkter?

2008-10-17 @ 14:28:31
Postat av: Nila

Tack så mycket!

När det kommer till blont är det dummt att leka med det själv så jag har en egen frisör vilket också är jätte bra att ha så dem vet vad du har för hårtyp och hur det fungerar.

Jag skrev ett inlägg för om vilka produkter jag använder så gå in på mina inlägg från augusti och där finns det jätte bra produkter!

2008-10-17 @ 15:18:16
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: avis

tack :D

2008-10-18 @ 14:16:22
Postat av: Nila!

så lite så (;

2008-10-18 @ 14:54:54
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0