Tuesday

Vilken jävla kaos morgon!
Först var det så jävla varmt under natten så till slut låg vi utan täcke. Sen när man väl somnade så har man Mr pojkvän snarkandes i örat.
Efter några timmars sömn vaknar jag utteligare en gång till och denna gång av att brand larmet i hela huset gått på och precis när jag ska ta på mig morgonrocken för att springa ut så slutar det.
Sen när jag håller på att somna igen så hör jag min granne sjunga till Take a bow med Rihanna (Nej, det var en kille sorligt nog) och ni minns väl när jag skrev om att våra väggar här var ganska tunna? 
Haha Mr pojkvän sa att jag skulle skratta åt alla det här senare vilket jag inte gjorde då. Vilken morgon alltså..
Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0