Tuesday

Oj oj vilken dag!
Sen imorse har vi sprungit runt på stan och fixat lite ärenden inför jobbet.
Så min lediga dag idag gick ut på att städa hela huset och springa runt på stan. Dessutom är det min första jobb dag imorgon så nu ska jag utnyttja dem få timmarna jag har kvar innan jag ska sova till att ligga som en bulle i sängen.
Men tur att alla skottar var nere på stan för dem gav än verkligen ett gott skratt!
Idag var det ju fotbollsmatch mellan Manchester united och det skottska laget Celtic och ifall ni har hört samma ryckten som mig när de kommer till att skottar är helt spårade har ni hört rätt!
Överallt på stan fanns dem otroligt fulla och virriga, men otroligt trevliga. På tåget hem var det kaos då alla skulle åka med samma tåg som oss hem och oh lord!
Skottarna stod upp på stolarna, smällde i taken och sjöng varenda ramsa dem kunde. Det var kanske inte så roligt när man själv hejade på United, men alla var så trevliga så man brydde sig inte ifall dem sjöng fel låtar.
Inte heller brydde sig resten av folket på tåget som t.ex. gamlingarna utan alla skrattade och tyckte det var jätte kul.
Sånt skulle aldrig hända i Sverige då man inte ens får prata högt i en buss, suck!
Nej men trotts all stress och spring har jag haft kul idag, Ciao


Till vänster var vårt förra hotell och bakom oss har redan skottarna samlats för att dricka sig fulla medan poliserna håller koll på dem haha


Smyg bild på alla celtic fanns

Kommentarer
Postat av: fråga!

vart har du köpt väskan du har på bilden ovan? svinsnygg!

2008-10-22 @ 17:30:53
Postat av: Nila

Tack!

Faktiskt från en liten väsk affär i St per gallerian i uppsala. Dock väldigt länge sen

2008-10-22 @ 22:52:39
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0